Koszyk: 0 produktów - 0,00 zł
Witaj nieznajomy
 
 

Wyszukaj...

cena od: do:
wymiary:
[cm]
szerokość:
wysokość:
tolerancja:

Kategorie:

Pokaż obrazy autora:

 

Kontakt:

Poster-Club S.C.

90-402 Łódź
ul. Zachodnia 91

Godz. otwarcia:
Pn-Pt: 10-18,
Sobota: 10-14
tel. (42) 630-48-78
fax. (42) 630-48-78
www.posterclub.com.pl
poster@posterclub.com.pl
Nr konta: PKO BP 6/O Łódź
62 1020 3408 0000 4102 0225 2914

Regulamin

1. Informacje ogólne

  • Właścicielem sklepu internetowego posterclub.com.pl jest firma Poster-Club S.C M.R. Rutkowscy z siedzibą w Łodzi, przy ulicy Zachodniej 91.
  • Sklep internetowy posterclub.com.pl oferuje sprzedaż produktów, które znajdują się na stronie internetowej. Przy produktach podano ceny brutto.
  • Treść witryny internetowej Sklepu nie jest ofertą w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
  • Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się oraz akceptacja niniejszego regulaminu.
  • Warunkiem złożenia zamówienia przy wykorzystaniu witryny internetowej Sklepu jest ukończenie 18 lat przez osobę składającą zamówienie.
  • Produkty zamieszczone na stronie sklepu są fabrycznie nowe.

2. Warunki realizacji zamówień

  • Minimalna wartość zamówienia to 25 zł.
  • Warunkiem realizacji pierwszego zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronach internetowych Sklepu, a w szczególności pól, których wypełnienie jest obowiązkowe. Każde następne zamówienie, można składać logując się na uprzednio zarejestrowane na stronach Sklepu konto.
  • Wszystkie zamówienia są potwierdzane pocztą elektroniczną w ciągu godziny. Jeżeli w tym czasie zamówienie nie zostanie potwierdzone oznacza to, że zamówienie nie dotarło do sklepu. W takich przypadkach prosimy o ponowne złożenie zamówienia.
  • Zamówienie do odbioru osobistego, nieodebrane w ciągu 3 dni roboczych od dnia poitwierdzenia zamówienia zostaje anulowane.
  • Sklep odmówi realizacji zamówienia, w przypadku gdy:
    • klient nieprawidłowo wypełni formularz zamówienia,
    • wartość zamówienia nie przekracza 25 zł
    • formularz zamówienia wzbudza uzasadnione wątpliwości

3. Płatności i dokumenty sprzedaży

  • Ceny towarów będących w sprzedaży są podawane w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  • Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy podać pełne dane płatnika.
  • Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Dostawa towaru i czas realizacji zamówienia

  • Klient wskazuje w formularzu zamówień jeden z dwóch sposobów dostawy towarów: firmą kurierską Fedex, Pocztą Polską (przesyłki do 2kg) oraz odbiór osobisty (w Łodzi, przy ulicy Zachodniej 91).
  • Koszty przesyłki ponosi klient.
  • Koszty przesyłki dotyczą terytorium Polski. W przypadku przesyłki poza granicę Polski - koszty dostawy ustalane są indywidualnie.
  • W przypadku skorzystania przez zamawiającego z systemu Platnosci.pl czas realizacji zamówienia jest liczony od dnia wpływu należności na konto w/w systemu.
  • W przypadku przedpłaty na rachunek bankowy czas realizacji zamówienia jest liczony od dnia wpływu należności na tenże rachunek.
  • W przypadku przesyłki z płatnością przy odbiorze towaru (tzw. „za pobraniem") czas realizacji zamówienia jest liczony od dnia przyjęcia zamówienia przez Sklep.
  • Termin realizacji zamówienia jest wyszczególniony przy każdym towarze i dotyczy przsyłki realizowanej przez firmę kurierską Fedex.
  • Przy wyborze więcej niż jednego produktu, brany jest czas dostawy produktu z najdłuższym czasem dostawy.
  • Klient ma możliwość złożenia zamówienia, którego realizacja nastąpi w trybie ekspresowym. W takim przypadku termin, warunki dostawy oraz warunki płatności zostaną określone indywidualnie.
  • Zastrzegamy sobie prawo zwiększenia kosztów transportu w przypadku, gdy ilość zamówionego towaru przekroczy jedno opakowanie o wadze 30 kg lub gabaryt zamówionego towaru jest nietypowy dla przewoźnika. W takim przypadku klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o podwyższonej opłacie za transport zamówionych towarów.

5. Zwrot towaru i procedura reklamacji

  • Prawo odstąpienia od umowy może nastąpić, po wcześniejszym kontakcie z pracownikiem Sklepu, w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru.
  • Zwrócony towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony i być zwrócony w nienaruszonym opakowaniu.
  • Sklep nie przyjmuje zwrotów towarów robionych na indywidualne zamówienie klienta (np. ramy, antyramy, listwy zamawiane przez moduł oprawiający obrazy).
  • Po weryfikacji stanu zwróconego towaru, Sklep zwróci wpłacone pieniądze w terminie 7 dni przelewem na wskazane przez klienta konto.
  • W przypadku odstąpienia przez klienta od umowy koszty zwrotu towaru ponosi klient.
  • Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych do Sklepu za pobraniem.
  • Towar zmodyfikowany w jakikolwiek sposób przez kupującego nie podlega reklamacji.
  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek użycia zakupionych towarów .
  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru oraz reklamacje dotyczące niekompletności dostarczonego towaru są rozpatrywane tylko pod warunkiem sporządzenia przy odbiorze przesyłki protokołu reklamacyjnego w obecności osoby dostarczającej przesyłkę.

6. Postanowienia końcowe

  • Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych towarów ze sprzedaży.
  • Klient składając zamówienie wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Sklepu. Dane są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb Sklepu i nie są udostępniane innym podmiotom.
  • Prawem właściwym dla stosunków wynikających z umowy zawartej pomiędzy Sklepem a klientem jest prawo polskie.

 

 

 
 
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.